Családban marad!

Családban marad!

A mai felgyorsult világunkban a multinacionális cégek saját iparágukban monopolhelyzet kialakítására törekszenek, amivel az induló illetve kisebb vállalkozások esélyeit próbálják semmissé tenni. Ezek ismeretében igazán elismerésre ad okot, mikor mégis rés keletkezik a pajzson a kicsik kitartásának köszönhetően.

A nagy nemzetközi cégek nyilvánvalóan azzal az előnnyel rendelkeznek, hogy a legnagyobb ütőkártyájukat mindenhol ki tudják játszani: jelentős számú munkaerőt foglalkoztatnak! Igaz, itt hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy ezt a számot másképp is el lehet érni! Ha a multik hagynák, akkor több kis családi vállalkozás maradna életben, több helyről összeadódva, de ugyanannyi ember lenne foglalkoztatva. Nem utolsósorban, ezt a gondolatmenetet követve, az adott a piac a több résztvevő által színesebb is lenne a vásárlók szemszögéből.

 

Olyan, mint egy nagy család!

Biztos sokan közülünk dolgoztak már nagy nemzetközi cégeknél, ahol arra próbáltak büszke lenni, hogy itt az ember családtagnak érezheti magát, a légkör családias. Nem hiába hangsúlyozzák ki ezt szinte minden egyes nagy multinál, hiszen egyértelmű hogy az ember akkor tud a legjobban teljesíteni, ha számára megfelelő környezetben tud dolgozni.

Az esetek 99%-ban ez a kijelentés inkább csak egy agymosási folyamat részeként működik, mint sem realitás. Ha a családi vállalkozás esetét nézzük ebben a szövegkörnyezetben, akkor már a nevében is benn van, hogy nagyobb az esélyünk arra, hogy a munkahely légköre családias lesz. Az embereket nem kell emlékeztetni arra, hogy egymást segítve egy célért kell küzdeni, mert az hosszútávon mindenkinek jó lesz. Nálunk a Banila KFt.-nél, ha az ember belép, a varroda ajtaján egyből megcsapja az a jó, családias hangulat, és az érzés igen itt akarok maradni!

 

Előttem az utódom!

Rengetegszer hallunk olyan becsülendő történetekről, ahol már befutott családi vállalkozások első generációi beszélnek arról, ők honnan indultak. Őket kiegészítve pedig az utánuk lévő nemzedék meséli el, hogyan jutottak el arra a pontra ahol most vannak. Amit az alapító családtag minden egyes esetben kiemel, hogy milyen megnyugvás volt számára, hogy nem egy idegennek kellett tovább adnia, azt, amit Ő a semmiből kezdett el felépíteni! A további generációk pedig azt fejtik ki, hogy ők szinte ebbe nőttek fel, és már gyerekkoruk óta követik figyelemmel és segítik a vállalkozás fejlődését!

Nemzedékről nemzedékre a legfontosabb dolog nem felejtődik el: Miért is kezdte el anno az alapító? Mi volt a jelmondata? A Banila KFT.-nél sincs ez másképp! Édesanyám megálmodta, hogy szeretné, ha lenne egy magyar családi vállalkozás, amely minőségi alapanyagokból, minőségi kézműves, tartós termékeket állít elő! Az Ő építő munkája 2013 óta tart, és ezt próbáljuk mi a gyerekei azokon a területeken segíteni, ahol az erősségeinket ki tudjuk aknázni! Kisebbik húgom, a BANILA cég névből, Nikolett egy kreatív személyiség, akinek a stílusérzéke eléggé kifinomult. Szereti a szép, célszerű táskákat, mint minden nő es emellé meg van a képessége, olyan táskákat tervezni, ami minden követelménynek megfelel, amit egy hölgy szeretne, amiről Ti is jobban megbizonyosodhattok a www.banila.hu weboldalon!

 

Ismeretlen szó: Maradék!

Egy családi vállalkozásban nem kell senkit arra emlékeztetni, hogy ne pazaroljon, próbáljon meg úgy dolgozni, hogy a rendelkezésre álló anyagokat a leghatékonyabban használja fel. Abból adódóan, hogy az ember sajátjának érzi a céget, a terméket, amit a vásárlónak kínál a legeffektívebben használva az erőforrásokat a legjobb minőségre törekszik!

Hányszor hallottuk már, mikor egy nagy nemzetközi cégnél dolgoztunk, hogy egy munkatársunk azt mondta, ez már nem lesz jó semmire, és kidobta. Egy családi vállalkozásnál ez a folyamat másképp zajlik. Az ember rácsodálkozik újra és újra, hogy a maradéknak hitt erőforrásokból jönnek létre sokszor a legértékesebb termékek! Mi itt a Banila KFT.-nél minőségi anyagokból állítjuk elő, álmaitok táskáját éppen ezért a legkisebb bőr-illetve parafadarab is nagy jelentőséggel bír! Miért függne a bőr minősége a méretétől?

 

Vásárlóink családtagok!

Ebben a kapitalista, globalizált világban a nagy gyártók nem tudnak olyan szintű bensőséges kapcsolatot a vásárlóikkal kialakítani, mint egy családi vállalkozás! Annak ellenére sem, hogy a multik ezt megpróbálják olyan eszközökkel, mint például külön részleget nyitnak, amely csak a vásárlók kéréseivel, a velük való további kapcsolattartással foglalkoznak!

Egy családi vállalkozás tudja egy törzsvásárlónál szavak nélkül is, hogy mit szeretne, és ami a legfontosabb, hogy azt miképp szeretné. Nem addig marad a vásárló ügyfél, amíg ki nem fizeti az adott terméket, szolgáltatást, hanem utána is, hisz jól tudják, hogy aki már megtisztelte őket a bizalmával egyszer, megteszi azt újra! A Banila KFT.-nál nekünk a leendő vásárló éppúgy fontos, mint azok, akik már vásároltak tőlünk, hiszen mi örülünk, ha a Banila család bővül, ugyanakkor nem szeretnék meglévő családtagjainkról sem megfeledkezni!

 

Adatvédelmi beállítások
Cookie neve Engedélyez
Cookies
A Cookie-kat használjuk, hogy jobb internetes élményt nyújtsunk.
WooCommerce
WooCommerce rendszert használunk. A kosár és megrendelés feldolgozásához 2 cookie-t szükséges: woocommerce_cart_hash & woocommerce_items_in_cart. Ez a 2 cookie szükséges az oldal megfelelő működéséhez és nem kapcsolható ki.
Google Analytics
A weboldalunk fejlesztése érdekében nyomon követjük az anonimizált felhasználói adatokat.
Facebook
A Facebook segítségével nyomon követjük a kapcsolatokat a közösségi médiával.
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.